Consultancy

Hoe kan een geneesmiddel bijdragen aan betere uitkomsten voor patiënt en arts bij de behandeling van een ziektebeeld?

Wij helpen u graag met strategische marketing oplossingen. We richten ons eerst op het bepalen van de belangrijkste klinische behoeften van artsen bij de behandeling van patiënten met een bepaald ziektebeeld. Hoe kan uw geneesmiddel daar op aansluiten en van toegevoegde waarde zijn? En hoe krijgt het een unieke plaats in de behandeling van een specifieke groep patiënten?

Of loopt u tegen een van de volgende zaken aan:

  • Heeft een geneesmiddel niet het succes dat u verwachtte?
  • Heeft u een geneesmiddel in (pre) registratie fase en krijgt u niet de gehele marketing strategie op tijd rond vanwege onvoldoende mankracht of het ontbreken van de juiste expertise?
  • Is het potentieel van een nieuw geneesmiddel nog onduidelijk?
  • Heeft u tijdelijk extra ondersteuning nodig bij strategische marketing vraagstukken?

Ook dan ondersteunen wij u graag.

Scroll naar boven